Bali Film

Tök állat

The Animal (2001)

2018. március 11. - zhwriter

A maga 73 percével (+stáblista) ez egy villámgyorsan lefolyó vígjáték, valószínűleg az emlékezetünkből is gyorsan törlődik, de ezt a kis időt szerintem megéri rászánni.

Olyan érzésem volt, mintha a Saturday Night Live-ból néznénk Rob Schneider egyik visszatérő jelenetét, és mondjuk ennek a jelenetnek az összes részét egymás után szedték volna egy '90-es évekbeli SNL-évadból. Amit ráadásul imádok, úgyhogy ez csak jót jelenthet :) Még két SNL-es korábbi játszótársa is cameózik a filmben, Norm MacDonaldról és Adam Sandlerről van szó. Amúgy Sandler a producere is ennek a filmnek, úgyhogy az ő stílusa lejön a vászonról, pl. a vissza-visszatérő viccesen túlzó mellékszereplők.

Annak idején még új korában láttam a Tök állatot, akkor 80%-ra értékeltem. Szerencsére azóta eltelt annyi idő, hogy elfelejtettem a film majdnem összes fordulatát (pedig a végén van egy nem várt dupla csavar, ennek örültem is!). Rob Schneider hatalmasat alakít, mindenféle állatot tökéletesen utánoz, számomra remekül bizonyítja vígjátéki rátermettségét. Rajta kívül mindenki csak neki asszisztál, de ez igazából egy egyszemélyes magánszám. Ezért is pont jó neki ez a 73 perc.

Egészében nézve, nekem szerkezetileg kicsit szétesettnek tűnt, túl gyorsak a jelenetváltások, de ehhez pont ez passzolt. Nekem ez most:

70%

A bejegyzés trackback címe:

https://balifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr913730536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása