Bali Film

The Cloverfield Paradox

The Cloverfield Paradox (2018)

2018. február 11. - zhwriter

Alig vártam ezt a filmet, de októberről áttették februárra a mozipremiert, aztán áprilisra, mígnem február elején az előzetes megjelenésekor kiderült, hogy még aznap a Netflix jelenteti meg a filmet.

A nagy öröm után sokan csalódtak, ahogy olvastam a visszajelzéseket. De én aztán nem! Szerintem egy hangulatos, izgalmas sci-fi thrillert készítettek a Paradox alkotói, melyben sok ismert arc szerepel, de annak mondjuk utána kellett néznem, hogy ki honnan ismerős. Chris O'Dowdot több vígjátékban pl. a Koszorúslányokban láttam eddig, itt is a komikus vonalat képviseli. Még a legfurább dolgot is, ami vele történik, viccesen reagálja le (spoiler nélkül, a karjára gondoltam). Daniel Brühl pedig nekem a Becstelen brigantykból volt ismerős, ő az, aki a mozis csajt el akarja csábítani.

Hogy maga a film hogyan illeszkedik a Cloverfield univerzumba, az igazán a legvégén derül ki. Persze nem árulom el - akinek az előző rész, a Cloverfield Lane 10 fináléja tetszett - nekem igen -, az most sem fog csalódni. Én remekül szórakoztam, nagyon tetszett a film atmoszférája, illetve az egyre sokasodó kérdések, hogy most mi is történik éppen?! Szerencsére a végefelé választ kapunk a dolgokra, nem ül ki a Lost-szindróma a történetre.

Azt nem mondhatom, hogy aki az előző részeket kedvelte, annak automatikusan be fog jönni a film, hiszen az első Cloverfield found-footage katasztrófafilm volt, a második egy nagyon okosan megcsinált thriller - elrablós? apokaliptikus? ez csak ott derül ki -, a Paradox pedig, ahogy írtam is, sci-fi thriller. Parás, ahol kell, látványos, ahol az kell, szerintem teljesen rendben van.

80%

A bejegyzés trackback címe:

https://balifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr6313656854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása