Bali Film

Testről és lélekről

(2017)

2018. március 04. - zhwriter

Számomra ez egy formabontó romantikus film. Érdekes az alapötlet: egy nő és egy férfi - mindketten munkatársak - ugyanazt álmodja, miszerint ők két szarvas, akik újra és újra találkoznak egy erdőben. Miután kiderül, megpróbálnak az életben is közeledni egymáshoz. Nem árulok el többet, remélem, nem volt ez sem több a kelleténél, de azért történik más is a filmben, kicsit kiszínezve a fő szálat.

Néhány jelenet kicsit talán túl naturálisra sikeredett, például, amikor a vágóhíd működését mutatják be. Sokkoló volt látni, ahogy a vesztőhelyre érkezik a marha. Talán az volt ezzel a cél, hogy megértsük, miért mondja a főszereplő gazdasági igazgató egy új munkaerőnek, hogy válasszon másik munkahelyet, mert nem fogja bírni. Aki viszont biztosan igen, az a női főszereplő, akinek a karaktere teljesen merev, látszólag nincsenek érzelmei. Persze csak látszólag, de jó látni, hogy megpróbál ellene tenni, és a javulás is észrevehető.

Néha mondjuk egészen meglepő próbálkozásai vannak a nyitás felé, ebből jó poénok is származnak, amire nem számítottam. Több helyen is jó humora van a filmnek, szerencsére lazább, mint a lány az elején. Kitérnék még a mellékszereplőkre is, örültem, hogy felismertem sok arcot, akiket más filmekben, sorozatokban is már láthattunk. "Jé, a Viszkisből... a Kincsemből... a Kis falunkból..." stb., stb. :)

Most az Oscar-díjkiosztó előtt néhány órával írom ezt a bejegyzést, természetesen nagyon drukkolok a filmnek!!! :) Az biztos, hogy nagyon szokatlan, de végig érdekes. Nézzétek meg, hiszen nem minden évben jutunk be az 5 jelölt közé az idegen nyelvű filmek kategóriájában!

Végül pedig, mivel én nem a művészi értéket szoktam pontozni, hanem azt, hogy én éppen mennyire szórakoztam jól egy filmen, ezért 70%-ot adok neki:

70%

(poszterkép forrása: mafab.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://balifilm.blog.hu/api/trackback/id/tr9013715548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása